/10
★★★★★
basado en 5215 opiniones publicadas
★★★★★
basado en 5215 opiniones publicadas
Últimas opiniones negativas de los clientes
1
/5
★☆☆☆☆
El artículo nunca se recibió, aunque el sistema de seguimiento indica que se entregó. 2 correos electrónicos enviados y sin respuesta. Encontré un número en Google al que pedí que me llamaran, sin respuesta. ¿Qué debo hacer?
Linda L.
El
tras la compra de 01/07/2022
Opinión traducida
Respuesta de BOBIJOO
El
Hello Linda, we're sorry you haven't received your item yet. We will do our best to find a satisfactory result and get back to you as soon as possible. Thank you for your patience.
1
/5
★☆☆☆☆
Estado del chapado demasiado amarillo, se ve que la joya es falsa, muy decepcionado con mi pedido
Gaetan M.
El
tras la compra de 07/07/2022
Opinión traducida
Respuesta de BOBIJOO
El
Hello Gaetan, please accept our sincerest apologies for the poor condition of the tackle. We are fully aware that you did not receive the item of the quality you expected and for this reason we will do everything in our power to ensure that this negative experience does not happen again. Thank you for taking the time to review BOBIJOO and for sharing your experience with us.
1
/5
★☆☆☆☆
Llevo una semana esperando a que llegue mi pedido.
Alyssa R.
El
tras la compra de 15/06/2022
Opinión traducida
Respuesta de BOBIJOO
El
Hello Alyssa,
We are sorry to hear that your package has not yet arrived. We invite you to contact our customer service so that your order can be investigated and processed as soon as possible.
Thank you for your patience and trust.
Yours faithfully
The BOBIJOO team
We are sorry to hear that your package has not yet arrived. We invite you to contact our customer service so that your order can be investigated and processed as soon as possible.
Thank you for your patience and trust.
Yours faithfully
The BOBIJOO team
1
/5
★☆☆☆☆
Pedí 3 cadenas (collar) para añadir un colgante que me regalaron en mi cumpleaños. Lamentablemente, el cierre de una de las tres cadenas llegó roto, lo que me hace dudar de la calidad de las cadenas. Me gustaría hacer una devolución y que me reembolsaran el dinero.
Valentin A.
El
tras la compra de 04/06/2022
Opinión traducida
Respuesta de BOBIJOO
El
Hello Valentin,
Sorry for your negative experience with our products and I fully understand your frustration. We're sorry you had a bad experience and will gladly refund you for the defective item. Please let us know how we can help you further.
Sorry for your negative experience with our products and I fully understand your frustration. We're sorry you had a bad experience and will gladly refund you for the defective item. Please let us know how we can help you further.
1
/5
★☆☆☆☆
Mala calidad, acabado rugoso
Lauryane S.
El
tras la compra de 12/03/2022
Opinión traducida
Respuesta de BOBIJOO
El
Hi Lauryane, we apologize for the poor quality and rough finish you encountered. We work hard to provide exceptional quality and service. Thank you for giving us a second chance.
1
/5
★☆☆☆☆
Los gemelos llegaron sin soldar. De hecho, tuve que poner un punto de pegamento para poder utilizarlos.
Julien A.
El
tras la compra de 05/12/2021
Opinión traducida
Respuesta de BOBIJOO
El
Hello Julien,
I'm sorry for the inconvenience you've experienced with your order and I apologize for this. We do our utmost to guarantee impeccable quality and I understand your dissatisfaction. I suggest you contact us directly to find a suitable solution to your problem. Thank you for your confidence in BOBIJOO.
I'm sorry for the inconvenience you've experienced with your order and I apologize for this. We do our utmost to guarantee impeccable quality and I understand your dissatisfaction. I suggest you contact us directly to find a suitable solution to your problem. Thank you for your confidence in BOBIJOO.
1
/5
★☆☆☆☆
No volveré a pedir nada en su página. Recibí un reloj con agua que sólo se paró al final y acabé tirándolo a la basura una hora después.
Miguel D.
El
tras la compra de 18/06/2021
Opinión traducida
1
/5
★☆☆☆☆
La joya es de mala calidad. Parecía haber sido usada antes. Nada que ver con la foto de presentación de su página web. Decepcionante.
Anaelle J.
El
tras la compra de 09/02/2021
Opinión traducida
1
/5
★☆☆☆☆
No he recibido mi paquete. Se perdió...
Claudine P.
El
Opinión traducida
Respuesta de BOBIJOO
Estimado cliente, lo sentimos y a pesar de nuestra investigación y la queja abierta con la Oficina de Correos, su paquete fue sin duda "perdido" (período de vacaciones...), iniciamos un reembolso de su pedido. Gracias de nuevo por su confianza. El equipo BOBIJOO.